Followers

AFB FEEDS

Wednesday, October 15, 2014

Meletops lah sangat!!


HIHI.. Comey tak design Doodles aku ni??? Credit to Apit . Maigad... he so creative. Shomel2 sangat design doodles dia ni tau.. Kite curik satuuu.. hehehe.. sapa2 nak buat design kad kahwin, boleh tempah dengan dia.. Boleh mintak dia create doodles untuk korang.. kompemm melepssss kad kawin uolsss...
Sapa tengok Meletop tadi malam? Episod keberapa aku tak pasti laa.. tapi yang 14/10/2014 punya.. hahaha.. nanti carilaa okey.. Rasanya esok malam ke jumaat malam ada ulangan kat Astro Ria.. Ni yang ada Che Ta & Zain tuu.. Me so excited hokey nak sangat tengok Che Ta.. Insta dia pon dia dah jarang letak gambar. Gambar pon tak banyak update. Sekali tengok.. mak aiii!! Masih cantik jelitawan.. My laki pon dok terpana tengok dia..over tau Gjul nii... Pregnant perut boyot macam tu pon masih vogue da vas. Time aku dulu, sememehhh je.. Nak tepek bedak kat muka pon malas.. Apetah lagi nak blow blow rambut bagaii.. Anak 1st dah macam hantu Kak Limah.. anak seterus nya nak jadi apa?? hahahhaa...

Rembat kat Facebook Meletop jerkk

Bila dia cakap berat dia 74kg, aku macam terkesima pon ye jugak. Alaaa lebih kurang berat aku time preggy dulu je.. 76kg. Tapi awat aku lagi gemoks macam puan gajah?? jalan pon macam peti ais 2 pintu bergerak.. sedihhh akak tauu..ni pon lepas deliver turun banyak tak banyak jerk.. still nampak gemok.. aishhh.. macam mana laaa nak bagi tak nampak gemok ekkk???

Bila Che Ta kata dia nak bagi badan dia slim before masuk kerja balik, aku kata dalam hati..boleh ke dia?? Sedangkan aku nak jejak ke angka 5 pon payah maksima.. hahahaha.. tapi Che Ta kot...!! she can do anything untuk nampak 20 tahun lebih muda.. Tapi aku ni nampak kan diri 20 tahun lebih tua gamak nyee.. hehehe.. 
By the way, Che Ta, memang meletopz kebabommm.. Semoga selamat melahirkan baby Che Ta.. Can't wait for ur newborn.. Mix baby tuuu...Bertuah Che Ta & baby.. banyak dapat sponsor.. ^_^

No comments:

Post a Comment